Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем с лампата за дигната ръчна

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от CrazyElement Покажи съобщение
    Накладките са на 30к км , не е малко ама ги гледахме наскоро и с майстори викат , че имат още живот. Иначе днеска ще проверя/долея течност и дано проблема да се оправи.

    ---------- Post added at 16:47 ---------- Previous post was at 16:46 ----------



    Къде да го търся тоя теч на спирачна течност последно ми изтече преди не помня 15к км когато сменях лагер помпата. ЕЕ то на тази кола всичко и се разтека , антифриза ми изтича от някъде, а съм с нов радиатор+термостат, сега и спирачната ми течност....
    ами може да пълни сервото - опипай педалите, там където помпите се захващат за педала. Антифриза лесно се хваща, ама трябва подемник или канал и лампа или фенерче - отдолу винаги оставя цветни следи, стига да не е вътре парното
    AR 166 2,4 ЖТД Волво 460 1,9 ТД, Волво 460 1,7 I ех, Браво 1,4 12V ех, Ланча Y 1,4 12V ех, Пунто 1,1 6 speed ex, Пежо 106 ех и първата ОРел кадет 1,6 печка - "карабина" - с манивели по вратите и вЪлнен салон

    Comment


    • #17
      При нормално износване на накладки, буталцето се избутва със спирачна течност. В казанчето намалява съответно. Щом имаш накладки това е, може и да няма теч.
      Когато сменяш накладки някой ден, наблюдавай казанчето, може да се наложи да отнемеш малко със спринцовка дори, защото се връща буталцето в изходно положение.
      Карай си така, провери го след няколко дена/ седмица и ако не е мръднало си свиркай!
      sigpic
      Gulfstream G650 with Italian design...

      Comment


      • #18
        Къде да го търся тоя теч на спирачна течност последно ми изтече преди не помня 15к км когато сменях лагер помпата. ЕЕ то на тази кола всичко и се разтека , антифриза ми изтича от някъде, а съм с нов радиатор+термостат, сега и спирачната ми течност....[/QUOTE]
        не забравяй да провериш и системата на съединителя - тя също взима спирачна течност това казанче за спирачките. Виж си и при педала на съедънителя да не ти тече в краката под мокета
        Last edited by NightRider; d.m.y г., 17:00. Основание: допълнение
        Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
        156 1.8TS 16V (01.2001)
        147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
        0879369082

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от rusiq86 Покажи съобщение
          При нормално износване на накладки, буталцето се избутва със спирачна течност. В казанчето намалява съответно. Щом имаш накладки това е, може и да няма теч.
          Когато сменяш накладки някой ден, наблюдавай казанчето, може да се наложи да отнемеш малко със спринцовка дори, защото се връща буталцето в изходно положение.
          Карай си така, провери го след няколко дена/ седмица и ако не е мръднало си свиркай!
          Така е, ама чак да стигне да светне контролната лампа... или не са му досипали като са сменяли лагер-помпата или отнякъде тече
          AR 166 2,4 ЖТД Волво 460 1,9 ТД, Волво 460 1,7 I ех, Браво 1,4 12V ех, Ланча Y 1,4 12V ех, Пунто 1,1 6 speed ex, Пежо 106 ех и първата ОРел кадет 1,6 печка - "карабина" - с манивели по вратите и вЪлнен салон

          Comment


          • #20
            При мен се е случвало да доливам малко, няколко десетки мл. И теч няма, просто при изтъняването на накладките буталцето се избутва напред със спирачна течност и намялява в казанчето и светва датчика.
            Доливаш, проверяваш след няколко дни и ако няма разлика си ок!
            Изпитано при мен вече 3-4 пъти за 50к км откакто карам колата!
            sigpic
            Gulfstream G650 with Italian design...

            Comment


            • #21
              След като провериш в краката виж и това Цилиндър за съединителя на скоростната кутия - понякога и то протича.
              Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Ti - "новата" - 150 млади кончета и едно дърто магаре зад волана
              ex Alfa Romeo 156 1.9 JTD - червен трактор - 105 одъртели коня и 1 кьопаво магаре зад волана

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от rossenvn Покажи съобщение
                След като провериш в краката виж и това Цилиндър за съединителя на скоростната кутия - понякога и то протича.
                Той има ли го това? Нали е с лагер помпа
                Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                156 1.8TS 16V (01.2001)
                147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                0879369082

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщение
                  Той има ли го това? Нали е с лагер помпа
                  Това не го знам - нека провери
                  В епер го има.
                  Last edited by rossenvn; d.m.y г., 17:46. Основание: допълнение
                  Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Ti - "новата" - 150 млади кончета и едно дърто магаре зад волана
                  ex Alfa Romeo 156 1.9 JTD - червен трактор - 105 одъртели коня и 1 кьопаво магаре зад волана

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от badmadafaka
                    Ако хванеш капачката с буталцето (всъщност има няколко модели на алфите и фиатките, може само на единия да е така) ще видиш, че то всъщност се движи в диапазона 2-3 мм, тоест трябва да потъне толкова за да светне... Ако е била и без това на минимума течността, според мен е напълно възможно да светне само от износването на накладките...
                    Аз това съм написал в следващото изречение, ама ти явно не си го прочел. Според моите наблюдения при нормално действаща система при крайно износване на накладките нивото на течността спада до средата между минимума и максимума. Колегата е написал, че неговата е на средата на казанчето, което си е на белега на минимума, след това е пояснил, че са му сменяли лагер-помпа, от което съдя, че или при смяната на помпата не са му доляли достатъчно течност и сега при доизносването на накладките е стигнала минимума, или отнякъде губи течност....
                    AR 166 2,4 ЖТД Волво 460 1,9 ТД, Волво 460 1,7 I ех, Браво 1,4 12V ех, Ланча Y 1,4 12V ех, Пунто 1,1 6 speed ex, Пежо 106 ех и първата ОРел кадет 1,6 печка - "карабина" - с манивели по вратите и вЪлнен салон

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от rossenvn Покажи съобщение
                      Това не го знам - нека провери
                      Няма го. След помпата на съединителя има дъмпер и следва лагер-помпа
                      Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                      156 1.8TS 16V (01.2001)
                      147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                      0879369082

                      Comment

                      Working...
                      X